onsdag 3 oktober 2012

Funderar...

Jag går och funderar

Jag står och funderar

Jag ligger och funderar

Jag lagar mat och funderar

Jag diskar och funderar

Jag städar och funderar

Jag äter..dricker kaffe...ser på TV... och funderar...

Undra på att jag känner mig helt samhällsfrånvänd....

Har lyckats få ned några rader på ett nytt synopsis. Till nästa barnbok.

Jag har gärnings-hen om än lite luddiga än så länge.

Jag har inte motiv klart för mig riktigt.

Inte heller medel är klart.

Möjlighet då...Ja just det. Väldigt luddigt det också...

Så får jag snart tillbaka mitt första manus från min legitimerade tyckare... och det skall redigeras och redigeras om och slutredigeras...

Men jag lever numera ett spännande liv! Med ett jobb jag verkligen trivs med och som jag drömt om i såååå många år. Att få utveckla min fantasi. Nu har jag hittat rätt! Fast det tagit några år....

Och nu har jag definitivt bestämt mig. Kommer att ge ut boken/böckerna på VULKAN. Har inte tid och ork att vänta på besked från några förlag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar