onsdag 2 maj 2012

nedfälld persienn...

Ute skiner solen. Verkar vara en alldeles strålande dag idag.

Här inne vid datorn bakom nedfällda persienner sitter jag....
Lite felplacerad dator kanske... men persiennen måste vara nedfälld annars speglar ljuset för mycket i skärmen, och jag ser inte ett dugg..


Sådana här dagar gäller det av vara en sträng arbetsgivare/chef! Annars blir ingenting skrivet. Det är ju bara jag som kan göra det jobbet.

Vilken annan chef skulle tillåta personalen att gå ut och ta vara på solskenet istället för att producera? Några undantag finns....

Själv har jag bara haft ett sådant jobb förut i livet. Då jag arbetade som skötare. Men då gick vi ju ut för att patienterna (eller som det heter idag, brukarna) skulle få komma ut.

Men mysigt var det!!!

Träningen idag på eftermiddagen kommer definitivt att bestå av en cykeltur dock!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar