onsdag 20 mars 2013

play....

Jag tittar numera på play på datorn. Inga mer komihåg när programmen på tv sänds. Jag väljer precis vad jag vill se. Men framförallt NÄR jag vill se.

Ikväll får det bli veckans brott! Skulle visst vara något om mordet på Gustav III. Med GW i sina vanliga kläder strosar runt på maskeradbalen:-)

Igår såg jag familjen annorlunda. Hade läst på twitter om tårar som fällts av många som såg det avsnittet. Kan nu avslöja att de rann här med.

Veckohandlingen blev avklarad idag. Och jag känner mig ju aldrig så rik som då jag har fullt i skåpen. Plånboken lättar lite bara. Men älskar att handla och ha hemma saker att förvandla till något gott. Ja även en vanlig onsdagskväll. Men nu känns det nästan som man tröstäter. Det är vårdagjämning idag. Och visst nu skall dagen vara längre än natten. Men snön behöver inte ligga kvar längre nu. Känns som jag fått nog! Vill ha lite sol och värme så man kan gå på jakt efter nässlor. En god nässelsoppa med massor av vitaminer och mineraler. Det piggar upp både kropp och själ!

1 kommentar:

  1. Underbart!
    sv: Nämen åh, så otroligt glad jag blir att du tycker det. Tusen tack finaste!
    Torsdagskramar. ♥

    SvaraRadera