onsdag 3 april 2013

En mycket bra dag..

Idag känns som en mycket bra dag!

Idag skall jag hämta min bil. MIN bil. En alldeles egen liten bil. Nu blir jag helt obunden känns det som. Gillar att vara en sådan person.

Så i veckan ger jag mig iväg till en affär för att köpa en kamera. Den gamla har givit upp. Därför har heller inga bilder kommit här i bloggen på väldigt länge.

Idag ser det ut på väderkartan som den också erbjuder en riktigt bra dag. Strålande sol och 8 grader varmt mitt på dagen. Men på långtidsprognosen visar att de kalla nätterna består, även om det faktiskt ser ut att stiga en del nätter och bli nollgradigt!

Har spanat efter tussilago i dikeskanterna. Men icke!

Arbetade under en tid med några som kom från Kurdistan. De var uppvuxna bland bergen där och de berättade att de aldrig hade vår. Från ena dagen till den andra var det snö och dagen efter började körsbärsträden blomma! Kan det bli så här också iår.. börja misstänka det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar