tisdag 7 maj 2013

Bygg din egen farm...

Det här är något som ligger mig varmt om hjärtat. Lokalodlat. Nu har Min Farm dragit igång ett pilot projekt i Jämtland. Läs HÄR så förstår ni nog bättre än om jag bara berättar.

Man har möjlighet att anteckna sig som intresserad om och när de kommer att bygga ut projektet. Vill se det här i Gävleborgs län!!!!

Det är så himla bra idé och hoppas att det slår väl ut.

Annars idag då... Har varit utomhus så mycket det gått. Har tvättat fönster och så knöt jag färdigt fransarna och tog ur sjalen ur ramen utomhus. Nu är det tyvärr så att jag inte köpt någon kamera ännu så tyvärr... blir ingen bild här i bloggen.

Är man väldans nyfiken går det ju att söka upp mig på Instagram :-) agnetamstrandberg.

Nej nu skall jag fortsätta kvittra utomhus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar