torsdag 27 september 2012

återupplivningsförsök

Japp! Nu återupplivar jag bloggen. Välkommen tillbaka hit alla som har saknat den och alla ni andra som inte visste att ni saknat den. JAG har både saknat och inte saknat. Men nu så är jag igång igen.

Fick lov att koncentrera mig så på manuset till barnboken jag nu skrivit färdigt så orken och inspirationen tröt. Nu är manuset ivägskickat för genomläsning och korrekturläsning. En till skall få läsa det också. En person som är just i den ålder som "boken" är tänkt att vända sig till...

Jag har skirvit att jag skrivit färdigt. Men så är nog inte fallet. Skall bli spännande att se vad mina genomläsare har att säga. Blir nog en del omskrivningar. Sådant man får räkna med.

Igår började jag också på ett nytt synopsis. Ett första utkast av en ny intrig. Hjärnan går just nu på högvarv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar