onsdag 7 november 2012

Viloläge...

Nu har jag läst igenom manuset för sista gången.


Det enda som återstår är nu omslaget. Jag väntar in det och hoppas att det också snart skall vara färdigt. Sedan är det bara att skicka iväg alltihop.

Och nästa gång jag skriver om manuset här kommer det inte att vara ett manus längre utan en färdig BOK!!!

Nu skall skallen rensas. Mycket barnbarnsällskap kommer jag att ha här i november och december. Då går det inte att ha några tankar på annat håll. Först efter nyår skall tankarna få börja mala igen på ett nytt manus som redan börjat snurra lite i skallen.

Så har jag ju försummat den här bloggen något alldeles förskräckligt. Där skall det nu bli skärpning. Kommer att försöka få in ett eller flera inlägg per dag fortsättnigsvis. För att hålla skrivarfingrarna igång.

Nu skall jag försöka ruska av mig den spännade historien:-) som jag jobbat med så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar