onsdag 17 juli 2013

Beskuren bild...

Jag ångra mig nu. Tog en bilden inne i långhuset i Vikingagården i Årsunda.



Jag månade om att ta bilden så det inte skulle synas vad vikingen där vid bordet höll på med. Och nu är det ju bara jag som vet det....

Men kan inte låta bli att viska till er...

Han satt och knappade på en dator.... Jojomensan....

Det var alltså vikingarna som introducerade datorerna!!! Redan för tusen år sedan och här har vi gått och trott att det är en ganska ny uppfinning.

3 kommentarer:

  1. Hahaha......jag som åkso trodde att det var en ny uppfinning!
    Ha en fin dag nu! / kram.

    SvaraRadera
  2. Hej du,välkommen till min Blogg..Ja du ser så tidigt vikingarna var som datorister..
    Ja jag lovar det smakade riktigt bra,,jag körde hela ringen så nu har jag 3 lådor i frysen..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Nämen .....ja man får lära sig nåt nytt varje dag. Kram på dig.

    SvaraRadera