söndag 19 februari 2012

Manuset...



För ett tag sedan fastnade jag. Fick inte ihop slutet.

Häromdagen drog jag ut manuset på papper. Gjorde slut på den svarta färgen i skrivaren. Läste igenom.

Så... Helt plötsligt visste jag precis hur det skulle sluta. Nu har jag slutet klart i huvudet. Gäller bara att skriva ner det också.

Skall också rätta till några stavfel. Så skall jag skicka över det till en väninna som lovat läsa. kommer jag att få domen. Är det bara SKIT kommer hon att säga det.

Skall bara be henne linda in det i LITE finare ordalag :-)

Och jag vet också att hon kommer att komma med konstruktiv kritik. Litar fullt ut på henne. (Med yrken som journalist och biblioteksassistent.) VEM skall man annars lita på:-).

Fjärilarna har redan börjat fladdra lite i magen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar