onsdag 26 december 2012

Att välja bort..

Efter mycket funderande nu i julhelgen har jag bestämt mig för att lägga ned min privata FB sida. Det räcker med EN FB-sida tycker jag.

Finns ju på Facebook HÄR.

Och så har jag ju valt att börja twittra HÄR.

Bloggen blir också kvar! Men jag kanske inte kommer skriva varje dag. För efter nyår sätter jag igång med mitt andra manus. En uppföljare av första boken: Oskar Jönsson ger polisen en hjälpande hand, som är på väg ut. Vet bara inte riktigt när ännu. Har inget datum.

Hoppas ni haft en bra jul. Jag har vilat ordentligt efter den intensiva deceber som varit. Gumman börjar bli gammal....behöver ta igen sig många dagar, det som förr räckte med ett dygn :-)

Bjuder här på en underbar bild, som man blir glad av, på de två kusinernas julpuss!


Bilden tagen av HILLEVIK FOTO. Och på FB HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar