måndag 31 december 2012

Vänder blad....

Det har varit ett tröttsamt, omtumlande och helt fantastiskt år 2012!

En liten sammanfattning....

Jag kom igång med skrivandet riktigt ordentligt. Jag skrev färdigt en HEL BOK! Är så in i bängen stolt!!! Men utan pepp från min kära vän och gamla "kollega" hade jag ALDRIG slutfört projektet. Tänk så mycket det betyder med en person som tror på det man gör och kommer med konstruktiv kritik.

Nu har jag även ett nästan färdigt manus till en barnbok för åldrarna 1-4 år cirkusungefär... Skall bearbetas liiite till bara. Så är det bara att hålla tummarna att något förlag tror på den och vill ge ut den då det behövs en illustratör också till den!

Så gjorde vi också en semestertripp med buss till Toscana! Genom Österike, Schweiz. Länder som jag alltid önskat få se. O jösses vad man fick se!


Där jag blundade mig genom kilometerlånga tunnlar.....

Väl hemma igen skrev jag färdigt. Läste. Fick läst. Redigerade, redigerade och åter redigerade...
Så var den då färdig att skicka iväg i årets sista månad.

Nu ligger boken och skvalpar någonstans på vägen.... på väg att bli en RIKTIG FYSISK BOK!

2013 börjar jag på ett nytt manus. Och NU vet jag ju på riktigt vad jag ger mig in på.

Önskar alla läsare av bloggen ett riktigt gott 2013!!



2 kommentarer:

  1. Du verkar också ha haft ett fantastiskt år. Tänk vad häftigt att ha skrivit en hel bok! :) Efter vårt år på Tärna så är vi ju väl medvetna om vilket jättejobb det ligger bakom. Lycka till med böckerna! Bara väntar på tills dessa dyker upp i affären... ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det ÄR häftigt! Men faktiskt MER jobb än jag visste ändå!!! Och det här med att vänta... DET är jag dålig på :-)

    SvaraRadera