måndag 3 juni 2013

Samhällen skapta för mig...

Jag bor på bottenplan. Jag har två-tre meter från parkeringen till ytterdörren. Med bil tog det sex minuter att åka till affären som hade parkering precis utanför ingången. I samma hus fanns bank, apotek, blomsteraffär och ett mathak! Och i nästa kvarter låg bensinstation. Allt jag behöver!

Igår då jag åkte in till Valbo åkte jag förbi två skyltar efter vägen som visade att det fanns loppis!!! De skall också utforskas någon dag. Och även en skylt om bilbingo!! He, he! Har länge velat prova på det!

På ICA-butiken hittade jag bomullsgarn.



Nu skall jag virka mig ett par pannlappar. Hittade beskrivning på våffelvirkning HÄR. Det har jag aldrig gjort förut. Bra beskrivet.

Tror nog att även jag skall klara av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar