tisdag 26 mars 2013

Ingen ny blogg...

Nej! Det blir ingen ny blogg! Jag har också bestämt mig för att lägga det här med hemsida på is ett tag. Man är väl inte sämre än man kan ädra sig.... he he..

Men som ni ser har jag fått dit flikar här uppe i bloggen. Det är nya sidor som jag inte förstått att jag har haft möjlighet att skapa förut. Men med lite konsulting från en kompis till min son så löste det sig bra :-)
Tack David!!

Så nu kan jag alltså lägga in lite recept på mat jag lagar. Det är inga proffsiga recept med exakta mått å de å så´nt, eftersom jag aldrig lagar efter recept själv. Här är det smaklökarna som får avgöra. Men det jag vill dela med mig av är mat man kan laga för en person. Vad som går att förbereda och styckfrysa för att få en varierad men bra kost.

Så har jag ju kommit igång med släktforskning igen. Så då har den fått en egen flik också. Och sist men inte minst under fliken böcker hoppas jag det om inte alltför lång tid skall stå når och hur man kan köpa mina barnböcker jag skrivit.

Nu känns det bra. Hoppas ni skall hitta saker som intresserar på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar