söndag 9 mars 2014

Av barn och berusade.. ,söndagskåseri.

God förmiddag.

Efter en strålande solig och varm lördag fortsätter solen idag att försöka bryta sig igenom de tunna slöjmolnen.
Dammet avslöjar sig inomhus. Hallen har jag hunnit städa och nu väntar vardagsrummet på en genomkörare.
Sådant man skulle kunna ägna sig åt mulna och tråkiga dagar. Men det är av solen jag får energi att ta tag i sådant.

Idag bjuder jag på ett nytt söndagskåseri. Klicka på KÅSERI här ovanför om ni vill läsa.

Och ja jag kommer att hinna vara ute och njuta av vårvärmen också idag!

Hoppas ni alla också får en fin söndag.

8 kommentarer:

  1. Haha! Ja, det är ju alltid bra att veta hur man är, ifall man skulle undra.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha!! Ja, man undrar ju om barn föds med en depå sanningsserum, som sedan sakta sinar i takt med stigande ålder..

    SvaraRadera
  3. Trevlig läsning, och rolig!

    Beundrar att du presteerar!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej du,,ja nu har vi haft två fina dagar,,klartatt det blåst lite onödigt hårt,,tur att vindarna inte är så kalla..Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Ja så sant.......ha,ha...... Ibland är det jobbigt att höra sanningen men kommer det från barn så är det okej. Tror att vi är många som har passat på att vara ute denna underbara Söndag.
    Hej svejs.

    SvaraRadera
  6. Så roligt det är att läsa dina kåserier, ser verkligen fram emot nästa.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Båda börjar på bokstaven B. Barn och Berusade. Likheter och olikheter. Jag kan se båda episoderna som en inre film. Det betyder att du roat mig ännu en gång. Kram Bosse

    SvaraRadera
  8. Vilket fint kåseri du hade gjort!

    SvaraRadera