fredag 7 mars 2014

Tjuvstart

Jag har tjuvstartat helgen... med råge....



De här två chokladkakorna köpte jag i förrgår. Och jag började nalla på dem direkt. Undrar om de tar slut innan helgen ens har börjat....

Efter barnbarnsumgänget jag haft har jag fått lite påspädning av idéer till kåseriet. Söndagskåseriet hoppas jag nu skall återuppstå den här helgen. Det blev ju ett litet avbrott för OS och barnbarnsmys.

Jag har också mer jobb som väntar. Sista handen på bilderboksmanuset. En liten omarbetning av kapitelboksmanuset tänkte jag också göra innan det går iväg till lektör. Fick ju lite tips via "refusen" på vad som behöver göras med det. Jag har hunnit smälta och arbeta i huvudet med det.

Nu får jag säga till mig på skarpen. Nu är det bara att jobba på.

Det blir helgjobb Agneta!!!

Nog med ledighet nu...

Och än så länge har jag lite kvar av chokladkakorna att tröstäta av.



4 kommentarer:

  1. Svensk choklad är betydligt godare än den som finns här nere. Turligt nog så har Lidl en som också är bra och inte så dyr. Problemet är bara att har man börjat på en chokladkaka så kan man inte sluta förrän pappret är tomt :))

    SvaraRadera
  2. Hej du,från ett grådisigt Skutskär,,Ja det stämmer Marabou Black är nästan onödigt god,den med frukt o mandel har jag ett gäng av hemma men den kommer längre ned på favolistan..
    Nu verkar det som det tänker ljusna ute bland molnen +8,3 just nu..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Så kan de gå!

    Vi har gått från LCHF Light till Chokladkakor på resan!
    Får bli andra bullar sedan!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha! Jag har samma kostomläggning som Lennart nu på resan. Snart är det dags att ta till med hårdhandskarna igen och dra ned på kolhydraterna... :-)

    SvaraRadera