torsdag 26 april 2012

Alla kontroller...

Under de senaste två månaderna tycker jag inte jag gjort annat än sprungit på kontroller.

Började med den ÅRLIGA läkarundersökningen, som de kallade den, men som jag aldrig blivit kallad till ....
Då blev jag ju så skitskraj så blodtrycket sköt i höjden. Efter tre bodtryckskontroller med en veckas mellanrum visade det mina normala värden... Icke skitskrajvärden alltså! Fick besked från läkaren: INGEN ÅTGÄRD i nuläget.

Gjorde ett nytt spirometriprov hos distriktsköterskan. Fick svar att provet var väldigt likt det jag gjorde för FYRA år sedan. En marginell försämring. Som varken verkade oroa läkaren eller mig. (Har ju faktiskt blivit fyra år ÄLDRE också)

Så var det då tandhygienisten igår. INGA tandfickor som blivit djupare!!!

Men dremellan var jag på mammografi.

Idag fick jag även svar på den....


Nu kan jag pusta ut till nästa år igen!

Då jag nu fått ALLA papper på att jag är så frisk som jag känner mig!!!!

Och idag får jag hit en liten vitamininjektion.

Fröken T skall sova över här hos farmor och farfar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar