torsdag 19 april 2012

styrketräning....

Suttit nästan helt stilla framför datorn hela förmiddagen och skrivit. Nu har jag lagat och ätit min lunch. Fisk! så jag skall bibehålla min intelligens... ha ha. Tycker däremot väldigt mycket om fisk och lagar det i alla fall minst två gånger i veckan. En kopp kaffe och vila en stund Och nu är det då dags för.....
....Styrketräningen. För att orka sitta ett eftermiddagspass också! För övrigt retar jag mig så väldigt på bloggen! Sedan jag gjorde uppdateringen av sidan som de rekommenderade, går det inte att göra mellanrum för nya stycken. Allt kommer i löpande text.. Någon som vet.. Något man kan göra med någon inställning eller så? Tillhör inte professorseliten då det gäller det där tekniska!

2 kommentarer:

  1. Vet inte om det hjälper, men du kan prova att gå in på "Inställningar för inlägg" (när du öppnar ett nytt inlägg)/Alternativ och sedan klicka i det alternativ du vill ha för radbrytningar. Jag förmodar att du vill ha "tryck på retur (enter) för radbrytningar". Hoppas det hjälper!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Skall prova det....

    SvaraRadera