torsdag 8 augusti 2013

Kontorsarbete...

Idag väntar kontorsarbete. Inte min favoritsysselsättning precis. Och det blir ju aldrig roligare heller eftersom jag har en tendens att skjuta upp det. Då samlas det på hög.

Igår brottades jag med det tekniska...



Skrivaren ville inte alls samarbeta med mig. Men med envishet lyckades jag bemästra den.

Förvandlades till en tvååring, KAN SJÄLV.
Och det är nog ingen dålig egenskap. Men det går så mycket tid då man måste prova sig fram. Stärker dock både självförtroende och självkänsla då man lyckas. Så idag är jag nog 1 dm längre om jag skulle mäta mig.

Och det där med stulen tid är det inte bara jag som klagar över. Nu har läkarna fått nog av dåligt fungerande datasystem. HÄR.
Tid till att ta hand om patienterna som de är riktigt utbildade för.

Så då väntar förmiddagskaffet på mig. Sedan är det bara att sätta igång med kontorsgöromålen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar