torsdag 12 december 2013

Det här tekniska...

Jag blir tokig på allt det där tekniska...

Nu har jag hållit på och krånglat med datorn i över en timme. Kom nämligen inte in på bloggens administartionssida. Det stod att jag skulle rensa kakor och nåt´ minne och sedan skulle jag logga in på kontot igen.. Och då stod det att lösenordet var fel. Och det VET jag att det inte var. Så helt plötsligt utan att jag vet hur det gick till så lyckades det!!!

Tror jag har läst alldeles för mycket om trolldom i trilogin om Engelsfors...

6 kommentarer:

  1. Datorer är nyckfulla och gör som de vill ibland!
    Varför förstår jag inte!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att det är fler som inte förstår.

      Radera
  2. Ja ibland vet man inte varför det fungerar eller inte. Man vill ju inte tappa möjligheten att administrera.

    SvaraRadera
  3. Inte bara datorer som får spel. Skulle in på Wifi på en restaurang, omöjligt! Har ändå alltid kunnat gå in på fria Wifi, men nu ville telefonen inte kännas vid den här Wifi. Typiskt när man hade ett fritt sådant!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man blir ju så frustrerad och vet inte om det beror på tekniken eller den som sitter bakom knapparna. JAG tror på det första :-)

      Radera