onsdag 25 december 2013

God fortsättning

Nu är jag hemma igen. Och tackar alla för alla julhälsningar och önskar god fortsättning på julen.

Hoppas alla har haft en lika skön avkopplande jul som jag haft. Har umgåtts med en rik kusinbarnaskara. Ätit av ett icke överdådigt julbord. Bara de allra viktigaste och godaste maträtterna som behövs för man skall känna att det är jul. Det var underbart. Jag brukar annars bli mätt av att bara se all mat...

Och jag hann allt se honom....



Hur han försökte smyga upp på taket för att komma ned genom skorstenen...



Lite sotig blev han allt..Och svettig. Har fått ta av sig de röda ytterplaggen :-)

Men världens snällaste.... kom han med...



En Dra-Maten... till mig.

Så liiite snäll hade nog jag också varit i år :-)



9 kommentarer:

  1. Vilken bra julklapp, med reflex på så att du syns i mörkret...

    SvaraRadera
  2. Ja så lätt och smidaig. Går nästan själv i trappor också :-) själv är jag rustad med reflexväst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tacka vet jag reflexvästar! Jag skulle inte kunna leva utan dom. Jag till och med sover med dom på...eller i alla fall nästan...

      Radera
  3. Hej du J,,klart du varit snäll,,annars hade väl tomten inte gett dig en sådan Hjulig klapp..Jag är kvar i Vreta,jular med mina barnbarn,stannar till lördag..Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Låter som en underbar jul :-) Haha! Där kom du allt på honom, Tomten. Du ringde väl polisen? ;-)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nääe. Verkar som han fick sitt straff ändå.. satt kvar på samma ställe hela julen :-)

      Radera
  5. Vilken bra (h)julklapp du fick :)
    God fortsättning till dig också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamen! så nöjd så!!! med (h)julklappen!

      Radera